//super awesome !
AcadSan★

Navigation : touch hover image



Fake Story Fake Me

Hello and Assalamualaikum . AcadSan★ is here . 16yearsyoung . Just call me Cad for short . BBUSER : 2804D32E . :D


Back In Time



Talking Here




  





Kau tottaly changed .

Assalamualaikum

Hello , 

I'm home from school . And i just burnt my book that i wrote all my freaking fake thing abaout me and my bestfriend . And i proud of it . *lap hingus . I'm proud because i have made the geniusEST decision i could have ever done in my life . I held strong to my past . Actually , susah sangat nak tinggal semua benda yang pernah kita buat bersama . Benda yang pernah buat kita senyum . What ever i do . I just can't let go all my old memories . Susah sangat nak lepas benda yang kita sayang . Memang semua tu buat kita tersenyum sebelum ni . Tapi kalau sekarang all those thing akan buat kita bersedih setiap hari ? Patut ke kita still simpan semua tu ?

 Ahhhh ! Susah bermain dengan perasaan ! Kalau orang lain boleh senang-senang move on , why would not i ? Kalau orang lain boleh sesenang forget people they love kenapa Cad tak boleh kan ? Everyone else never look back . They keep moving forward , creating new memories . Then why the hell i keep looking back to my past . Maybe this it the right time for me to grow up . Kan ? Tapi Cad tak tahu . Cad mampu ke tak . Dengan semua sweet text massages yang kau sent . I really wanted to forget every single sweetest things you used to tell me . I  miss those moment .

I miss the day yang kau kata

Cad , aku sayang kau lebih dari aku sayang awek aku

I miss the moment bila aku nangis petang Ahad tu sebab homesick .  You held my hand . Lap airmata aku . Kau kata

Wei , jangan nangis la ! Aku dah janji ngan mama tak nak bagi kau nangis .

Aku rindu lesung pipit yang ada kat pipi sebelah kanan kau .  Aku rindu nak dengar kau panggil aku ADIK . Ya allah , aku rindu semua tu . You how hard to forget everything . You know how hard aku nak panggil orang lain ABANG ? Tapi kau lain sekarang . Sejak kau dengan dia , kau macam dah lupakan aku . Kau banyak berahsia dengan aku . Kalau dulu semua rahsia walaupun sebesar kuman pun kau akan cerita kat aku . Sekarang dah tak macam dulu . Kau dulu selalu spend time dengan aku walaupun aku suka gila kutuk kau . HAHA . Kadang-kadang tu aku sendiri wonder cara kau layan aku . Kau lebih pentingkan aku dari awek kau . tapi tu dulu . Kau sekarang totally berubah .



Jujur , sekelumit rasa cemburu pun aku tak ada . Aku sebagai kawan baik kau , tipu sangat kalau tak happy bila tengok kau happy . Tapi bottom from my heart tak adil bagi aku bila kau happy kau buat tak tahu . Bila kau sedih kau datang kat aku . Cerita problems kau . Aku kalau jahat aku dah tak layan kau haritu . Tapi aku still ingat yang kau kawan baik aku . Mungkin susah jugakkan jadi orang yang terlalu menjaga perasaan orang macam aku ni . Orang sesedap oren je tindas .

Aku bukan pendendam Hakimie . Aku tak sanggup tengok kawan aku kena main . Tapi aku nak tengok sampai mana kau dapat bertahan . Aku nak tengok bila kau jatuh sape yang tolong kau . Sape yang kau akan cari .


One rose can be my garden , one single friend like you can be my heart , soul and world .